[linux-audio-user] Re: usb-audio enquiries

From: Arnold Krille <arnold.krille@email-addr-hidden>
Date: Sat Aug 13 2005 - 18:30:52 EEST

On 8/12/05, Lee Revell <rlrevell@email-addr-hidden-job.com> wrote:
> Does USB audio work for *anyone* with 2 periods per buffer?

My tascam does crackled sound with 2 periods per buffer... but only
with low buffer-sizes. If I want stable sound without problems on my
old laptop I have to use bufersizes of 1024 where 2 periods give no
problem...

Arnold "should buy a new laptop for audio" Krille

--
Wenn man mit Raubkopien Bands wie Brosis oder Britney Spears wirklich
verhindern könnte, würde ich mir noch heute einen Stapel Brenner und