[linux-audio-dev] www.linuxmusic.fr.st

Subject: [linux-audio-dev] www.linuxmusic.fr.st
From: devardon pier (devardon_AT_netcourrier.com)
Date: Fri May 11 2001 - 18:22:37 EEST

Hello
I am the webmaster of the website Linuxmusic.fr.st,
Kai Vehmanen spoken of my website there is some days (thank you)

Since one year, i looked for a web site with the lastest news on Linux
and Music
but i didn't find it. Finally, with the expediency of Phpnuke ( a script
in PHP
available on www.phpnuke.org), i build my own website.
The website don't have the quality of web site as Slashdot, Freshmeat,
it have not a beautiful logo but it runs correctly since March with some
tools.
You can post, comment news, become administrator,write reviews, add some
links, and vote for a poll.
For the section Links, I am not interrested to create a web site similar
to Dave philips's website.
His web site is very complete.
I am open to all sort of co operation, but i refuse to announce
commercial product news.
My work is free, the web site without banners, all the text on the web
site is under GPL.
excuse my englishe...
Pier devardon

Bonjour,
je suis l'heureux possesseur de Linuxmusic.fr.st.
Depuis longtemps, j'ai cherché un site annoncant les dernieres nouvelles
sur Linux et la music
mais en vain. J'ai donc profite du logiciel PHPnuke pour créer le mien.
Le site n'est peut etre pas aussi performant que par exemple LinuxFr.org
mais il fonctionne
correctement depuis Mars.
L'utilisateur peut poster , commenter des news, écrire des critiques et
ajouter ses liens.
Cependant le site de Liens de Dave Phillips est excellent et je ne vois
pas pourquoi je perdrais mon temps
a faire quelque chose qu'il fait trés bien.
Je suis ouvert a toutes sortes de collaborations, cependant je ne fais
pas de promotion
pour les produits commercials.
Tout mon travail est gratuit, il n'y aura jamais de pubs et tous les
textes sont sous GPL.
J'en profite de ce petit texte en francais, pour un petit appel, amis
francais
je suis particulierement friand de rencontre, de linuxparty, n'hesitez
pas a me contacter...

Pier devardon