[linux-audio-user] Linux & sound in swedish

Subject: [linux-audio-user] Linux & sound in swedish
From: Andreas Andersson (alhambra5p_AT_hotmail.com)
Date: Thu Apr 29 2004 - 19:42:27 EEST

This one is relevant only for people who understand swedish. Sorry.

Jag har skrivit ett 5-poängsarbete om ljud med GNU/Linux (examensarbete på
musikhögskolan i Örebro). Om någon är intresserad av att läsa det så kan jag
maila det i pdf- eller openoffice-format, alternativt posta en papperskopia
mot ersättning för porto och kopiering. (Den digitala versionen saknar
försättsblad. Tycker man att det är viktigt bör man välja
pappersversionen...) Svara till min privata mail.

/Andreas Andersson
aa_AT_mensa.se

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*